Blöööööh..

Börjar bli på världens sämsta humör igen..
Det finns inget gott att äta, och jag orkar inte börja baka.. Är apigt sugen på chokladpudding.. haha.
Det är äckligt varmt här inne.
Jag är svinigt trött efter att bara sovit några timmar förra natten.

Sen det som verkligen börjar gå mig på nerverna är Fredriks snarkande. I över en vecka har han somnat på soffan, och han snarkar så förbannat högt nu när han är förkyld och hostig. Han hinner inte ens blunda innan de där förbannade timmerstockarna kommer.. Hör inte tv:n, och vill inte höja eftersom jag inte tycker om högt ljud på tv:n, speciellt inte när jag själv är förkyld och då av någon anledning får känsliga öron.
Han ligger alltid vid mina fötter, och så fort han snarkar högt så puttar jag till han med foten. Nu blev han så irriterad så han gick och la sig i sovrummet. Woho, det har han vägrat göra under hela den tiden han varit sjuk. Äntligen kan jag se tv utan att behöva vara irriterad.

Nä nu ska jag sluta tjata och lägga mig på soffan och tjura istället. Svinigt trött som sagt och vill egentligen bara sova.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0