Hemma

Nu är jag hemma igen. Hoh vad skönt det är att sluta tidigt! Bara 3 dagar kvar nu! :D

På skolan satt jag och pluggade till massmedia provet till lunch, sen efter lunchen gjorde jag provet. Tyckte det gick bra, men får se sen när Katarina rättar de hur det ser ut :)

Denna lista skrev jag för någon dag sedan.
Nu är den uppdaterad, inte så svåra saker kvar :D

- Plugga till naturkunskapsprovet.
- Göra omprov i maskinlära.
- Läsa en novell + svara på några frågor om den.
- Fråga KB om hon fått min uppgift om Sverige idag.
- Göra massmedia provet.
- Ta fram karta på utbredning över 2 träd.
- Ta reda på när markberedningskursen är.
- Fixa min milersättning från de gånger jag kört under lektionstid.
- Göra sista frågepappret till skotarprovet. ( behövs egentligen inte, men tycker att det är lika bra att göra bort det!)

Kommentarer
Postat av: lucke

sv: Okej, jag ska bara ta det lugnt i veckan - sista veckan ;D

2010-05-25 @ 14:03:53
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0