Kväll

Huhu vad trött jag är, även om jag inte har gjort något speciellt vettigt idag..
Har plockat bort lite skräp som kommit fram nu när jag målat om vitrinskåpet, målat dörrar osv ett sista varv.
Var in till Kalix och såg på dem som gick balen, var så nyfiken på klänningarna :D
Lite tråkigt att man själv aldrig kommer gå balen..

Nå, vi har nyss satt ihop det mesta av vitrinskåpet, 2 delar till måste målas lite innan de kan sättas på plats, men jag har redan börjat fylla skåpet! ;) hehe.
Bilderna får tala för sig själva:


Underdelen


överdelen








Nästan klar!! :D yey!

Ska försöka hitta en bild på hur den såg ut förrut :) Kan hända att man lyckats få med den på bild när jag fotat syskonen :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0