Happis

Mamma ringe nyss, chefen ville att jag ska komma och jobba redan imorgon! :D yey!
Får separationsångest redan nu, men jag kan verkligen säga nej till pengarna! :)
Så nu ska jag packa lite, och sedan bär det av mot lilla Happiranda :)

Har en sådan snäll pojkvän, så jag ska få låna hans AMG!! :D
Var nyss och "övningskörde" med den, magen vred sig och jag tyckte det var väldigt obehagligt! haha.
Inte ofta man kör en bil med typ 350 hk ;)

Nå ja, ska nu packa och bestämma vad jag vill ha för musik på en skiva som Fredrik snabbt ska bränna åt mig :)

Buuhuu.. Känner mig otrogen nu när jag ska lämna min älskade 126:a hemma :(
Min älskling :( <3


Man kan inte bli annat än snygg i min älskade 126:a ;) haha

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0