Sova?

Nu är vardagsrummet spacklat och slipat klart, och taket har hunnit få sig ett varv med färg. Färgen tog dessvärre slut, så måste köpa ny så man kan dra taket ett varv till..

Annars har jag inte gjort så mycket idag, kört lite klicker med Lotus och tränat "ligg", snart sitter de! "Sitt" kan han så bra så! Han är så duktig min lilla sötkorv :) hihi.
Lotus tycker verkligen om klickern! Han börjar studdsa som bara den när jag tar fram "godispåsen" (en påse jag hänger fast i byxan så jag lättare får fram belöningen). hehe. Sötnosen.

Ska snart hoppa in i duschen och skrubba av mig ordentligt! Känner mig så ofräsch just nu ;p hehe.
Blir att lägga mig direkt efter duschen, de ringde från jobbet och ville att jag skulle komma in imorgon, så jag tackade självklart ja (som vanligt!) ;)
Så ja, måste försöka bli trött och somna om jag ska hinna i tid till jobbet. Börjar kl.9.. Ska ju hinna köra till Happis också..


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0