Söndag

håhåjaja.. Var helt slut igår efter jobbet, så orkade inte sätta mig ner och blogga..
Idag och imorgon är jag så jävla ledig! Fyfan vad skönt! Sedan jobba tisdag, och onsdag så åker vi iväg :) Nice nice!

Igår fixade Fredrik och Kjell golvet i vardagsrummet, tog upp golvet och isolerade på nytt. Jag har ju gnällt varje vinter att jag tycker det drar kallt från golvet ;) hehe. Nu jävlar är det isolerat och ska, förhoppningsvis, inte dra lika kallt nu :)

Får se vad som händer idag. Är skittråkigt väder, och det är fuktigt i luften, så fuktigt att min tröja är fuktig.. haha. fuktig fuktig fuktig...
Känner för att gnälla idag ;p hehe. Kanske beror på att det är slut snus i detta hus, och jag vill verkligen ha min morgonsnus.
Tror Fredrik också känner av bristen på snus, för vi har små gnabbats lite om löjliga saker :D haha. Vilket vi annars aldrig gör. :p
Börjar nog bli dags att åka in till Kalix och köpa några dosor med snus, innan vi ryker ihop på riktigt och börjar bråka :D hahaha..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0