Kväller..

Alldeles mörkt ute, och man hör de äckliga insekterna låta där ute.. Nog för att det är ett mysigt ljud, men tycker fortfarande att småkryp är äckligt! ;p hehe.

Har suttit och kollat på mobiler från och till idag, men jag kan bannemej inte bestämma mig! Har haft min nuvarande mobil i snart tre år, så det börjar bli dags att förnya sig lite..
Vet åtminståne vilken digitalkamera jag ska köpa, men jag känner mig lite snål just nu då den kostar lite över 3000kr :)

Suttit ute på balkongen och läst idag, fy fanken vad avkopplande! Bara sitta där i solen och mysa i värmen med en bra bok! Love it!
Måste verkligen fixa en uteplats till nästa sommar där hemma!

Har även badat lite badkar ^^ Det var också riktigt avkopplande! Bara ligga där i det varma vattnet och slappna av.. Det behövdes!
Fortfarande problem med skuldran/bröstet.. Så på torsdag när vi kommer hem ska jag ringa och boka en tid hos läkaren. Kan inte fortsätta ha så här ont, för kommer bli jobbigt att jobba om det ska fortsätta göra ont..

Nu ska jag väl börja stänga ner datorn, packa ihop lite saker och sedan lägga mig och läsa. Kommer typ inte ha något att läsa på tåget, har nästan läst ut alla böcker jag har här.. Köpte några böcker på Lager 157, och bara idag har jag dragit igenom halva boken.. + att jag läste ut en bok ur Twilight serien (3:e boken)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0