Sugen

Pussade nyss på Fredrik som låg och sov, han började sucka på det där sättet han gör när han blir irriterad och vill fortsätta sova..

F: Vad är klockan?
S: Tjugo i ett..
F: Då ska jag sova någon timme till.
S: Men jag har ju såå tråkigt... (!)
F: Jag är trött. *suck*
S: Men jag är ju så sugen.
F: Men inte nu.
S: JO! Det är nu jag är sugen!
F: Men du vet vad jag menar. Inte nu.
S: Meh.. *morr*

Haha. Nu när jag tänker efter lät det där snuskigt.. Men så är det inte, jag är sugen på mat och vill åka in till Kalix! :p
Jag uttryckte mig nog lite fel där.. Men spelar ingen roll vad man säger, även om man skulle muta han med en miljon så skulle han inte stiga upp ur den där sängen..


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0