Söndag

Fan också.. Jag och Fredrik höll oss vakna, men sedan sjönk jag längre och längre ner i soffan och skulle bara ta en powernap till klockan 10. Men jag kan inte komma ihåg att min telefon har ringt..
Vet inte hur jag ska klara av skolan imorgon. Men funderar på att skita i de, det är motorsåg och jag vill inte vara ute i kylan. Jag har hur mycket kläder på mig som helst, så att jag blir stel som ett jävla järnspett och kan knappt böja mig, men jag fryser ändå som en idiot.
Vet inte alls hur jag ska göra..

Men men.. alla mina planer idag gick åt helvete. Hade planerat att jag skulle gå en kort promenad med hundarna nu när det var någorlunda varmt ute och lite trafik, men så somnade jag.
Hade tänkt storstäda, men nu orkar jag inte..
Fans jävla helvete..

Har även insett att jag svär alldeles för mycket. Dålig vana.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0