Räkningar

Fan vad jag hatar räkningar.. Betalade 3 st idag och bara dem gick på 890kr.. Skulle inte alls blivit så mycket om inte ett företag börjat tjaffsa och skicka påminelser på en räkning som jag inte ens har fått.
Okey, den står i Fredriks namn, men jag som beställt därifrån.
Stod på fakturan att räkningen skulle kommit med i paketet. Fuck no. Har den inte alls gjort för jag är alltid jätte noga med sådan.
Så nu var det en påminelse och hotelse om inkasso. Så jag fick nu betala 60 kr extra för den jävla räkningen. Kommer då inte att beställa därifrån igen, det är ett som är säkert.
Förra gången jag beställde därifrån så var det inga problem..

jaja.. Nu är den betald iaf..

Funderar på vad jag ska hitta på..
Kanske fixa naglarna lite och måla dem med nagellacket jag fick av Ronja i födelsedagspresent.. Vet inte alls.. Har så tråkigt när Fredrik ligger och sover.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0