Söndag

Helgerna går alldeles för snabbt!
Nå, spelar nu ingen roll, lär bli hemma i några dagar nu.. Har hostat hela natten, och på morgonen vaknad jag snuvig och halsen är torr efter allt hostande. Ögonen känns svullna och tunga.

Vaknat vid 10. Albin satt och gnällde, och han gnäller fortfarande. Vet inte alls vad som är fel. Säkert har han väl ont i magen efter all skit som han tryckt i sig igår.
Vi testade lämna honom lös i huset medans vi var borta. Vet inte hur han lyckades, men 2 soppåsar har hamnat på golvet, och han har tryckt i sig ½ paket leverpastej (den som man skivar), 2 paket med gammal skinka, 1 tepåse, strimlat 3 mjölkpaket, osv osv.. Ligger tepåse pulver lite överallt i huset. Kökssoffan är totalt förstörd nu, då han legat där och ätit något så allt det som ska vara vitt är nu brunfläckigt.
Så soffan ska åka ut i bodan, sedan blir det att flytta akvariet dit soffan står nu. Sedan ska vi skaffa en kattställning som ska stå där akvariet är nu.. Blir nog nice.

Får se vad som händer idag. Eftersom jag inte är frisk så orkar jag inte plugga, kommer ändå inte komma ihåg något av det jag läst.
Senare blir det att åka en sväng till Granån och äta blodpalt. Hoppas jag inte blir mer förkyld, för jag vill känna smaken!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0