Politik.

Jag är den som inte kan så mycket om politik,  men om jag pratar om det så blir jag förbannad. Går fan inte att diskutera om våra partier osv, jag blir bara så jävla arg.
Läste idag på aftonbladet att var 5:e stockholmare förväntas rösta på Miljöpartiet, och om det blir så, då blir det dem som kommer vinna valet.
HALLÅ! MP?!
En sak är då säker, om det blir miljöpartiet som vinner, då tar jag fan och flyttar från detta jävla land.
Tänker fan inte bo kvar här med tanke på allt jag det jag hört att dem ska göra om dem vinner valet. Oh no no..

Är också allmänt irriterad för att jag är sugen på laxmacka.. Ja, även om jag är magsjuk.
Fredrik tog fram en (STOR) bit med gravad lax igår eftersom jag bad honom göra de. Han hade satt den i en påse för att han tog in så mycket på en och samma gång (bröd+ annat)..
Ja, jag satte det då på diskbänken snabbt (hela påsen med allt i), för att jag skulle göra vad fan de nu var, och när jag kommer tillbaka så är påsen borta. Trodde att Fredrik hade stoppat in det i kylen.
Icket, han hade flyttat det till köksbordet, så där låg laxen och blev förstörd i värmen på bordet.
4 i natt vaknade jag av att något prasslar i köket. Tittar upp och ser att Felix står och grottar i sig från laxen. YEY. Kissen har då varit boven, dragit ut gravade laxen på bordet, sedan på golvet och då har Felix störtat fram och tagit den från honom.
Ja, när en katt och en hund haft tänderna i laxen så kunde jag inte göra annat än att slänga den.
Sedan hade även Kissen varit så snäll att han tuggat sönder plastpåsarna till brödet, så det har även blivit hårt nu pga att det blivit luft i påsen.

Dessa djur gör mig galen ibland. Och Fredrik som flyttar på saker utan att säga det åt mig.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0