Måndag

Jag hatar min ångest..
Har haft mardrömmar hela natten och så har jag fått vakna 159803 gånger eftersom Fredrik armbågat mig i huvudet. En 120's säng funkar inte för oss längre. Jag har börjat sprattla som en fisk i sängen och Fredrik har börjat armbåga mig och trycka upp mig mot väggen.

Vaknade i alla fall på morgonen med världens fetaste ångest, så klarade inte av att stiga upp..
Jag riktigt hatar de..

Snackade med Fredrik på telefon för en timme sedan. Pratade om hur mitt humör har blivit och ångesten osv..
Vi kan inte göra så mycket åt mina problem, för det kostar pengar. Så kom överrens om det billigaste alternativet, jag ska börja med min ångest dämpande medicin igen..
Eller ska börja, jag har redan tagit första tabletten..
Detta är det bästa jag kan göra för att försöka må bättre.. Usch usch..

Nå väl, nu ska jag försöka trycka i mig en macka..


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0