Luftvägsinflammation

Så nu har jag kommit hem igen från Kalix.
Körlektionen gick inge vidare bra, svettades som ett as och hade solen i ögonen hela tiden. Sedan är det så länge sedan jag kört så mitt fotarbete var inte så bra..
Nå, fick mig en tid till på fredag, sedan skulle Janne försöka trycka in mig någonstans. Typ måndag?

Hos läkaren fick jag skämmas över mitt svett som rann över min rygg och stetoskopet klibbade fast och gjorde ett roligt ljud när hon drog bort den från ryggen.
Fick skratta när hon försökte lyssna på hjärtat och lungorna, hon hörde inte så mycket pga mina tuttar, dem var såå ivägen xD haha.
Nå, fick då veta att jag har luftvägsinflammation.. En ordentlig kur med antibiotika som jag ska äta i 10 dagar.
Fick även veta att om jag väntat i ca 2 dagar till hade jag haft en halsfluss på den här inflammationen, och slutet på nästa vecka hade det kunnat bli lunginflammation.
Tur att jag tog mig dit idag då!

har tagit min första tablett, så ska ta och vila lite framför tv:n.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0