kväll

Så, nu har vi kommit in igen, tog inte så länge som jag trodde att det skulle göra..
När jag stod där och höll i ficklampan så Fredrik skulle se något, så kände jag att dragkedjan på min jacka var kall, och barnslig som jag är så var jag bara tvungen att trycka dit tungan för att se om jag skulle fastna.
Då fick jag en riktig flashback..
Jag och min lillebror Robin, när vi gick på dagis så gick vi på Eleven. En gång så hade jag och de andra varit på promenad eller nå. När vi ska gå in så har Robin upptäckt att jag gått utanför staketet, så han hade sprungit dit och ropat på mig. Han fick tyvärr inte träffa mig, och mitt i allt sitter han fast med tungan i staketet xD haha.
Slutade med att Robin var panikslagen och jag fick komma dit för att lugna ner honom :D 

snabb copy från msn:

Sandra säger (23:10):
Och så fick jag komma dit för att lugna ner dig eftersom du grät så mycket xD hahahahahahah..
du är nog lite storasysters pojke du ;) haha :D

Robin säger (23:10):
aa :D:F

Sandra säger (23:11):
Haha :D


Nu se mer tv! Vi kör på Unga mödrar maraton ;) Ett eller två avsnitt till, sen ska jag lägga mig och sova :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0