Envis

Onsdags var det samma sak när jag skulle övningsköra, jag började svettas så förbannat. Jag känner mig inte alls febrig, men jag svettas som ett jävla as.
Idag var det så igen när jag skulle övningsköra. Svettades hur mycket som helst. eller inte lika mycket som i onsdags, men nog mycket för att jag trodde att jag skulle dö.
Svettas fortfarande, men fryser samtidigt.

Efter körlektionen så ringde jag vårdcentralen igen. Sjuksköterskan jag fick prata med på telefon sa att medicinen inte brukar börja värka förrän på 48 timmar, så jag ska vänta till åtminståne måndag innan jag får ny tid till en läkare (om jag fortfarande har min "feber" då).

Vill bli frisk nu!! :(


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0