Fredag - jul

Jag trodde det skulle bli omöjligt, men jag lyckades till slut somna på soffan! Fått mig ungefär fyra timmars sömn. Räcker inte långt, men är ju alltid något!
Ska strax hoppa i duschen och göra mig iordning, sedan är det nog bara att rulla iväg mot Happis :)

Felix var med mig i Happis förra året, så i år ska Felix få vara med Fredrik :)
Lotus kommer med mig i alla fall :) hihi. och han kommer att vara med mig varenda jul :) Är bara Felix som Fredrik vill ha "gemensam vårdnad" om ;) hehe.

Kommer inte sitta vid datorn nå mer idag, kanske ikväll, beror helt och hållet på när jag kommer hem igen.
Tycker ändå att julen kan få vara en smått datorfri dag :)

God Jul!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0