Flen del 1

Insåg att det är en del bilder jag fotat, så jag får lägga upp dem i olika delar..
Mesta bilderna är tagna på hundarna. hehe.
Denna delen är resan ner till Flen :)

Resan ner gick bra, hundarna blev lite uttråkade påvägen ner.
Det var skitjobbigt med att inte veta hur länge tåget skulle stå på varje station, för hundarna ville ju kissa. Speciellt Lotus. Man fick ingen information alls om när man kunde gå ut och rasta hundarna. Ibland han jag bara ut och sätta ner Lotus på marken, så var jag tvungen att springa in på tåget igen. Andra gånger hann jag bara ner för trappan så var det bara att vända på klacken och gå in igen..
Hann inte ta några bilder när vi var i Stockholm och bytte tåg, var bara några minuter kvar tills de skulle gå. Men Lotus hann bajsa inne på T-centralen ;) Fick skratta som fan när stockholmare tvärnitade framför bajset, stirrade ner på golvet och pekade och sa "BAJS!!"
Självklart tog jag och plockade upp skiten ;) och folket tittade på mig med avsmak i blicken ;)


I bilen påväg till Luleå.


<3


Mina två hjärtan <3


Felix myser på tåget.


Vackra Lotus :) Han fick väldigt mycket uppmärksamhet, och det kan jag förstå, han är väldigt fin :)




Lotus ville helst ligga på golvet på resan ner :)


Felix intog 1:a parkett och låg och sov på bordet ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0