YES!

Läkaren ska skicka remiss till Öra- näsa- hals läkare!! :D
Först pratade vi bara lite, sedan undersökte hon mig.
Hon kände hur stora mina halsmandlar är, och hon sa att de var väldigt svullna. Oh yes, I know! Jag har levt med dessa stora halsmandlar i flera år så..
Hon verkade först inte tro mig när jag sa att de alltid varit så stora :D haha.
Tog lite prover också.
Så nu är det på gång. Snart kanske dessa förbannade halsmandlar ryker!! :D :D :D

aja. Annars så har jag och Fredrik varit i Kalix en sväng efter min läkartid. Käkade på 11:ans, för Fredrik blev så hungrig så han orkade inte vänta på mat hemma :p
For sedan en sväng på Intersport och köpte mig en tunnare jacka :) Blev väldigt nöjd och den kostade inte så fruktansvärt mycket :)

Ska nu kolla runt på nätet efter kläder .. Men blir nog inte att klicka hem nå.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0