Uttråkad.

Är så förbannat uttråkad igen..
Nå, klockan börjar ju bli "mycket" så kanske lika bra att börja göra natt..

Igår sa jag till Fredrik: "Jag är ledig på fredag, så jag ska lägga mig i hyffsad tid på torsdag, och sedan sova tills solen skiner mig i arslet"..
Ja, den planen fick jag skrota idag. Måste upp ganska tidigt och fara på banken och hämta ut pengar. Om nu banken har öppet imorgon?
Annars vet jag inte vad som händer.

Nå, nu börjar Felix skrapa med tassen på mig och små gnaga på min tröja, så det är busa han vill göra :D Så här ska busas ett litet tag innan jag går och sover!


Felix har lärt sig något nytt! Hoppa upp på köksstolen och nosa efter mat!
Buspojke!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina bilder ;D

2010-04-30 @ 08:28:06

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0