Trött?

Jag är fan trött. Ovanligt egentligen, den senaste tiden har jag haft så svårt att somna för att jag inte känt mig tillräckligt trött.
Skolan är bra på sitt sätt, jag blir slutkörd av att bara vara där i några timmar.

För mycket tankar i huvudet och ögonlocken har börjat fladdra, så ska lägga mig i sängen och läsa lite ur Självkänsla Nu! och sedan sova.
Skönt är att jag inte behöver stiga upp så tidigt imorgon, börjar först 9.40! Me like!
Älskar att ha körkort, tar mig vart jag vill, när jag vill. Bara jag har pengar till att tanka bilen.
Och jag älskar min bil. Så förbannat skön att köra, och vill jag, så finns det nog mycket att gasa med också! Även om bilen är risig som fan just nu, så älskar jag den.


Kommentarer
Postat av: Anonym

mer bilder vill vi se ;D

2010-04-27 @ 14:55:20

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0