Torsdag

Yihooo, fick godkänt på provet vi hade igår! Och även på skotarprovet jag gjort tidigare! Nöjd? Oja!
Skoldagen var slö, gick bara igenom proven. Sedan påstbuffe! Äckligt gott! Hade även trevligt sällskap, som vanligt :) Löken och Svarvare. Konstigt egentligen att man alltid har något att prata om! :p

Kom hem för ett litet tag sedan. Lite jobbigt att köra hem då mötande bilarna sprättade upp skitit vatten på min ruta och jag har slut spolarvätska i min bil :(
Nå, jag tog mig hem hel! hehe.

Nu se tv.

Kommentarer
Postat av: Zandra - BF 2 Juli♥

Jo, de kan jag göra! :) Kanske nångång nästa vecka? :)

2010-04-01 @ 14:16:40
URL: http://mammaijuni.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0