Torsdag

Hoh vilken jobbig skoldag! Att vara ute tar verkligen på krafterna!!
Morgonen började med samling, sedan tjorv för att läraren skulle ha redovisningar med ettorna under våran lektionstid, så blev lite tjorv eftersom vi skulle ut idag IGEN!
Nå, ids inte gå in på det så mycket. Men kan säga att träden på kvarnudden är ca 120 år gamla! Så, nu vet ni det!

Sen jag kom hem har jag bara suttit vid datorn, har inte orkar med något annat. Läxhögen har vuxit, så jag tänkte ta tag i den.. Läsa lite i boken som vi läser i Samhällskunskapen.. Typ 20 sidor bara.. Mer orkar jag nog inte..
Om jag orkar så ska jag skriva om frågorna som jag ska plugga på till Samhällsprovet. Det är ju inte så jobbigt..

Nå, nu ta tag i den där förbannade läxhögen som är äckligt stor.. Enligt mig..


Ja, en bild säger ju mer än tusen ord.. Ramlösan är med mig som stöd! ;)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0