Torsdag

Fullt upp nu på "morgonen".
Vaknade lite efter nio och fick stressa för att hinna fixa mig och gå ut med Felix innan jag skulle in till Kalix. 10.30 hade jag tid hos kuratorn. Var 7:e gången så jag blev lite nervös, en remiss från läkare gäller bara för 8 gånger.. Men kuratorn var inte beredd att släppa mig ännu, så jag får komma några gånger till :D
Snacka om att jag blev glad!
Efter kuratorn tog jag mig i kragen och åkte och handlade. Gick jätte bra! Var inte där i en halvtimma, tyckte det inte behövdes, kände inte någon ångest :) Skitfint!
Tankade och sedan bombade jag iväg hem..

Nu när jag kommit hem har jag hunnit vara ute med Felix, rensat kattlådan och ätit lite :)
Sitter nu och har separations ångest.. Vill inte sova borta utan Fredrik. Haha. Och jag vill absolut inte lämna Felix ensam hemma!
Fan att han ska markera revir hela tiden hos mamma..
Nä fan, tror jag tar med honom och far till DM och hör om de har något slags skydd man kan sätta på honom :p

Nå, måste fundera lite till uti Felix. Ska läsa bloggar snabbt medans jag funderar. Sedan åker jag iväg till Haparanda.

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag mötte dig när du åkte mot Happis :) Vi möttes typ vid Salmis där vägen är bred ;p Men vet inte om du såg mig.. :)

2010-04-08 @ 16:03:11
URL: http://miizing.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0