Tisdag

Igår orkade jag inte blogga.
Vaknade vid halv tolv, åt frukost och sedan spelade jag och Fredrik lite :)
Kökssoffan står nu ute i bodan och får ruttna bäst den vill.. haha. Akvariet är flyttat och rengjort.
Är lite kvar att städa, men det ska jag ta och fixa lite senare idag :)

Idag vaknade jag vid 10 tiden. Sms:ade till mamma och hon ringde mig. Pratade med henne i 1½ timme :)
Har ätit frukost, och kollat min mejl.
På min mejl hade jag fått svar från ett företag jag mejlat till :D Har läst igenom deras utbildningsmanual och måste ut och göra ett test, skicka in svaren åt dem och sedan om de är nöjda med mina svar så får jag jobbet :D yey!
Har nu laddat mobilen så ska ringa till ett annat ställe och söka jobb :)

Känner mig på ganska bra humör idag :)

-------------------------------------------
Uppdate:
Försökte ringa till de där jobbet.. Ingen var inne. En hade semester, den andra var på möte till 17 och den tredje ute på något besök eller nå till 17..
Får testa ringa imorgon bitti igen :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0