Tisdag

Kändes som att skoldagen aldrig skulle ta slut idag.. Uscha..
Nå, finns inte så mycket att säga om det.

När jag kom hem så åkte jag och Fredrik till Sangis och hämtade mat.. Orkade inte börja göra något mat idag..
Suttit vid datorn och sedan legat i sängen och läst lite.. Fredrik är inte så social, sitter och spelar hela tiden..
Tänkte plantera om mina små plantor, men insåg att jag har för lite krukor och för lite jord.. Bajs.

Måste plugga till ett prov som jag har imorgon. Vet redan nu att jag inte kommer klara det då maskinlära är ett ämne som jag inte fattar nå på.. Blää.
Nå, ska försöka plugga lite bara för att veta att jag åtminståne har försökt..

En Anonym kommenterade och ville ha mer bilder här i bloggen.
Kan ju försöka vara framme lite mer med kameran och ta lite bilder.. Men vet inte vad ni vill se? Vad vill ni se för bilder och vad vill ni läsa om här i bloggen?
Nog för att jag skriver åt mig själv, men eftersom folk läser bloggen kan det ju vara kul att skriva om saker som folk vill läsa om.
Skriv gärna namn när ni kommenterar, blir bara onödigt nyfiken när det är Anonymt :p ... och jag bits inte..


Kommentarer
Postat av: cassi

Gillar din blogg :) har läst den ett tag intressant.. Och håller me mera bilder på allt ;D hehe... Hur gick det med renoveringen? bilder på typ hemmet?dig? osvosv

2010-04-29 @ 15:21:27

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0