Tisdag

Sjuk!
Eller sjuk och sjuk, känner mig så förbannat hängig och halsen har börjat jävlas.
Fredrik hade troligen feber igår igen, och så har han legat och försökt sno värme från mig, även om det var han av oss som var stekhet. Så låg han och flåsade mig i ansiktet ett bra tag.. Och nu sitter jag här och harklar mig och små hostar.
Jävla skit.

Blev ingen skola eftersom jag känner mig så dålig, men jobbet måste jag fixa snabbt. Tar väl max 3 timmar, sen är jag klar. Ska mest sitta i bilen ändå så..

Ska nu kolla om jag kan få i mig något i magen, sedan styra bilen mot punkt 1. Blir ett stopp i Kalix sedan för ett besök på apoteket.
Fredrik måste ha nässpray, och jag ska köpa nå sköljblaha som jag behöver för tänderna enligt tandläkaren.. Och c-vitaminer! Måste försöka kurera mig innan detta hunnit bryta ut och bli feber!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0