Tankar..

Har en massa tankar i huvudet igen.. Kan de bara inte försvinna?! Hur svårt ska det vara egentligen?
Som vanligt vet jag inte vad jag vill göra med mitt liv..
Detta framkallar ångesten..

Vad vill jag jobba med?
Vars vill jag bo?

Det är en massa tankar.. Tankar som jag egentligen inte ens behöver tänka för tillfället.
Finns en massa saker jag vill göra, men det kräver tid och pengar. Tid har jag, men pengarna saknas.

Något jag vill göra är att hitta en hundras som jag inte är allergisk mot.. Som jag kan gå kurser med, träna agilty med, tävla med och ställa ut..
Hitta den rätta hundrasen är lätt, men då ska man ju också ha typ 10.000kr innan jag kan köpa den hunden. Annars har jag ju råd med hund. Men att få ihop en summa på 10.000 är inte så lätt om man inte har ett jobb.
Jag vill ha ett jobb. Söker och söker, men hittar inget som passar mig då jag går skola. Kanske jag söker på fel ställe? Vet inte..
Vill börja gymma, men att få Fredrik med mig är inte lätt.. Jag har viljan till att börja gymma, men vet ändå inte om det håller i sig nog länge. Kanske far på gymmet 2-3 gånger och sedan skiter i det..
Vill i alla fall röra på mig. Vill bli nöjd med mig själv.

Men det jag vill allra mest här i livet, det tar jag inte upp här i bloggen.

Varför kan jag inte bara få slippa ångesten? Skitjobbigt.
Vill inte vara en bitterfitta längre.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0