Söndag

Fucking jävla söndag igen.. Bläää..

Pissig bajs dag idag. Är inte alls på bra humör.
Är också så irriterad på en person. Har ställt frågor, men jag får fan inget svar. Hur länge ska jag egentligen vänta på svar? För mig är det inte rätt att du bara ignorerar detta, skiter fullständigt i vad jag tycker och tänker, bara du får som du vill..
Får sådan lust att sparka in pannbenet på dig ibland så AAAAAH.. Jag blir så arg när du struntar i att svara på mina frågor.. Skit i mig då!

Ska kolla nu på cdon lite snabbt, Fredrik sa precis att han kan köpa en bok åt mig :D yey! Söt pojkvän jag har :)

annars så kommer det bli torr köttfärs och makaroner till middag, för min del iaf. Fredrik får äta köttfärssoppa om han nu vill det.. Tror inte han är så sugen på det jag tänkt äta.. Men man får väl se..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0