Söndag

Såå fint väder det är ute idag! Man blir så glad i kroppen när det är soligt :D
Dock så tror jag att vi håller på att bli sjuka.. IGEN!
Mitt huvud är tungt, men kan bero på att jag la mig så sent igår.. Fredrik är varm och känner sig konstig, så jag misstänker feber.
Nu när jag skrev det kom jag på att jag lovat Fredrik att ge honom en Treo. Måste fixas!

Får se vad som händer idag. Helt klart måste jag ta Felix med ut på en promenad! Måste njuta av solen när den väl kommit hit! :)
Tråkigt att Felix inte får motioneras hårt.. :( Eller får får han, men jag vill inte överanstränga hans knä som varit dåligt..

Till middag idag ska jag försöka mig på att göra någon Pasta carbonara liknande mat. Får se hur det blir. Har reseptet men vet inte om det blir nå bra..

Nu snoka igenom bloggar och sedan ska jag nog bege mig ut :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0