Rubrik

Borde gå och duscha och sedan lägga mig i sängen och försöka sova, men jag orkar inte.
Är så jäävla lat..
Ska nog buffa till täcket som ligger på soffan och lägga mig här och sova, och sedan hoppas på att jag vaknar av alarmet imorgon bitti, för imorgon ska jag till skolan!

Annars har jag inte gjort mycket idag. Mest degat.
Var till Kalix en sväng, åt mjukglass från Frasses. Är aldrig där annars, men mjukglassen är det enda som jag kan köpa därifrån... När jag är sugen på mjukglass då dvs..
Jag och Fredrik var och körde runt och kollade på hus också. Ett som är säkert, Stenbäcken är uteslutet. Väldigt fina hus! Verkligen! Men gårdarna är alldeles för små för att passa våra intressen. Så nej, det går inte..
Och samma med Näsbyn, inte där heller.
Nå, vi ska ju inte köpa hus nu, så det är inget problem :)

Nä nu ska jag lägga mig i soffan.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0