Piiiiiiiiiiiiiiiiip

Mitt vänstra öra har börjat spöka också. Jävla bajs!! Kommer inte ihåg hur många dagar jag haft det, men igår och idag har det varit som värst..
Lille pipet jag haft i öronen tidigare, det har jag kunnat stå ut med.. Men nu det här pipet, med ett litet brus, det är INTE OK!
Nå, säkert pga förkylningen som jag har så här i örat nu då.. Får hoppas det försvinner, annars ska jag göra mig döv på det örat.

Annars har jag pluggat i 2 JÄVLA TIMMAR!! Helt otroligt för att vara MIG!
Okey, alla minutrar blev spridda lite hit och dit men det blev gjort i alla fall! Till och med mer än jag hade tänkt! :D yey. *klapp på huvudet*

Nu sitter jag och ser på lyxfällan och äter lite knäckebröd och dricker mjölk till. Vi hade inte så mycket annat, allt är i frysen, och orkade inte gå ut dit och hämta nå bröd :p
Latmask nr1!

Nå nu ska jag smaska i mig knäckisarna innan katterna eller Felix får för sig att göra de ;p


Kommentarer
Postat av: Zandra - BF2 JULI ♥

Haha! :) Jo, nu är det bara 70 dagar kvar, 10 veckor 2månader. Det är sjukt hur fort det har gått! Hinner ju knappt med. + har inte börjat fixa i bebisens rum ännu ;) Kanske är dags ;p

2010-04-23 @ 09:21:50
URL: http://mammaijuni.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Såg eran bil i Närsta, du har inte hört av dig.. vad ska ni göra ikväll? :)

2010-04-24 @ 13:20:13
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0