Onsdag

Sov lite för länge idag, skit också..
Har försökt ringa om de där jobbet också.. Men nej, man kommer inte fram..
"Nr *** ** är på lunch just nu till.... 17.00... Vill du lämna ett meddelande?"
Jo tjena. Ingen har lunch i fem jävla timmar..
Kan dem inte ens ställa in en telefonsvarare rätt?!
Tydligen inte.

Nå, ska försöka att inte irritera mig på det där nu, annars är min dag förstörd.. hehe.

Vet inte vad som händer idag.
Blir väl att dammsuga ÄN EN GÅNG. Har redan dammsugit men ser en massa päls som ligger på golvet igen. Fattar inte hur djuren kan håra så förbannat. Fredrik måste verkligen till Granån och hämta Furminatorn, jag blir fan tokig snart.
Sigrid är den som släpper mest hår. och slutar det inte snart så rakar jag fan henne. Samma med Felix.. Har inte ork till att dammsuga flera gånger om dagen. Igår dammsög jag fan 4 gånger!

Nå ja. Nu ska jag försöka ringa dit bort än en gång. Är det telefonsvar igen, så får jag väl helt enkelt lämna ett meddelande och hoppas på att dem ringer upp.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0