Onsdag

Orkade inte upp i morse å duscha, så fick "glatt" fara till skolan med skitit hår.
På skolan blev det prov på morgonen i maskinlära. Tror det gick ganska bra, men ska inte hoppas för mycket, blir bara besviken sen om jag inte klarat de.. :)

Hade sedan skogsskötsel A.. Satt först i klassrummet och gick igenom lite grejer, sen efter lunch åkte vi till Bjumis och mätte träd å så..
Ville inte alls fara ut och mäta och räkna träd, men är nu glad över att jag gjorde det. Blir så glad på mig själv när jag gjort något som jag inte egentligen orkat med :)

Kom precis hem, så ska väl nu ta och läsa lite bloggar och sedan får man se vad som händer. Blir alltid så trött efter att ha varit ute så kanske tar och myser ner mig i soffan och ser på tv :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0