Onsdag

Fan, jag var helt inställd på att det var tisdag idag..
Inte varit på skolan en enda dag denna vecka, mår så jävla skit på morgonen från förkylningen..

Nå, har läkare nu kl 15, så jag hoppas jag får ut något bra utav de.
Skulle inte förvåna mig om jag går därifrån utan något vettigt. Antingen utan något, eller en kur med penicillin igen.
Nä, får jag som jag vill, då ska jag ha en remiss till Sunderbyn! Thats it. Nu orkar jag inte vara sjuk längre.

Nå, nu måste jag stressa in i duschen, har inte så stor lust att gå omkring i Kalix med detta fett flotti hår.. Det är också något som irriterar mig, mitt hår, det blir fan skitit direkt.
Nu dusch dusch dusch..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0