Onsdag

Skolan har gått bra idag.
Naturhänsyn hela dagen. Gick igenom lite saker. Sedan fick vi varsinn uppgift, skulle läsa igenom den och ta 5 punkter som vi tyckte var viktiga, sedan skulle vi redovisa det för klassen. Onödig information kan tyckas, man jag blev stolt över mig själv, jag vågade läsa upp mina punkten inför klassen!
*klappa på huvudet*

Har kommit hem för ett tag sedan, varit ute och busat med Felix lite. Sedan tittat på när Fredrik har skrapat bort lim från en spegelram.
******* skrev ut en grej här, men fick ta bort det, kom på att jönsen kanske läser detta och då är det inte någon överraskning längre :O hehe.
Får hålla tyst om detta i bloggen tills det är klart :)

Ska nu läsa lite bloggar, sedan ska jag faktiskt ta och plugga lite naturhänsyn..

Kommentarer
Postat av: Zandra - BF2 JULI ♥

Den blir bara större och större ;p Men revbenet som den sparkar på håller på att flyga från kroppen lite då och då! ;D

2010-04-14 @ 16:48:28
URL: http://mammaijuni.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0