Nej

Jag orkar fan inte plugga, pallar inte.. Blir stressad och får ångest så fort jag tar i papprena och försöker läsa lite till provet..
Inte idag, jag klarar det inte.
Provet får gå som det vill.
Vill duscha, men jag orkar inte.
Vill lägga mig i sängen och sova, men jag orkar inte.

Bajs bajs bajs.

Usch, känns som att luften tagit slut här inne. Måste ut NU! Måste ha luft..
Visst, finns inte mer luft där ute än här inne. Men känns som att luften här inne förpestar mig och min tillvaro.
UT UT UT!! Fort.
Ska väcka Felix, ta på mig varma kläder och gå ut.. Kanske blir en promenad som rensar mina tankar och kanske får bort lite av min ångest.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0