Mätt

Denna dag har varit slö.. jobbigt, tiden har gått så fruktansvärt sakta..

Har i alla fall försökt få Felix bädd luktfri, men icket. Hittade den ute i bodan och den luktade verkligen pyton! Usch!
Tyget slutade lukta, får se om stoppningen också blir luktfri..
Middagen är även uppäten, blev potatisburgare och bacon.. Inte min favoritmat men man blir mätt i magen i alla fall :)

Nu sitter jag och min älskling och dricker juice och knaprar i oss lite vaniljdrömmar som jag hämtat in från frysen :) gotti :)
Ska nu se på Andra avenyn! Orkar inte vänta tills det kommer på tv ikväll :D haha.
Sedan blir det True blood! Fy fan vad jag ska dreggla när jag ser Bill! ;) hehe. När jag sa så till Fredrik så asgarvar han åt mig och skakar på huvudet :P

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0