Mätt

håhå jaja vad mätt jag är!
Trodde det bara skulle vara Fredriks familj + fastrar och kusiner. Men kom mycket mer folk än så.
Hade förbeställt plankstek. Har aldrig ätit det tidigare, och fy bubblan vad gott det var! Köttet var medium, m mm mmm!!
Dock blev det inte jobbigt att äta, för när förätten kom in (vitlöksbröd), så blev jag små täppt i näsan. Förkylningen vägrar fan ge sig..
Satt väl till typ nio inne på valhall. Sedan åkte vi direkt till Ica och köpte nässpray åt mig! Kan tala om att det är väldigt skönt att kunna andas genom näsan igen!

Ja, kom hem för inte så länge sedan. Det första jag gjorde när jag kom hem var att sätta mig på soffan, sprätta upp knappen på byxorna och ta datorn i famnen.. ;p hehe.

Vet inte vad som händer ikväll.. Är trött som f*n och vill egentligen bara sova..
Är ensam nu också, för Fredrik åkte iväg till Granån för att betala några räkningar..


Åh vad mysigt att burra ner sig i täcket :D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0