Måndag

Idag orkade jag nästan inte stiga upp ur sängen. Någon minut efter 7 lyckades jag ta mig upp, men det var fan inte långt ifrån att jag blev kvar i sängen!
Duschade, slängde i mig lite flingor, borstade tänderna och sedan begav jag mig mot skolan. Behövde egentligen inte stressa, men ville bara komma iväg :)
Idrott, tog en promenad istället för att vara med på fotbollen. Vill inte anstränga mig nu när jag precis blivit "frisk".
Naturkunskap, var inte där så jätte länge, hade tid hos kuratorn. Ååh vad den kvinnan är bra och stöttande!!

Efter kuratorn åkte jag tillbaka till skolan för att hämta upp Josse :) Körde henne till Granån och sedan åkte jag hem.

Här hemma har jag inte hunnit göra mycket. Kom in genom dörren och kände att något var annorlunda. Jo visst! Fredrik hade diskat och dammsugit! :D
Ååh så skönt, då slipper jag göra det!!
Så söt pojkvän <3

Får se vad man hittar på idag.. Vill ut och promenera igen, men är så dåligt väder ute, så håller mig nog inne istället.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0