Måndag

Är sjukt jävla förkyld, har snytit sönder näsan så vill bara gråta varje gång jag snyter mig för att det gör så förbaskat ont.
Så, med tanke på att jag sitter vid datorn nu och skriver här, så är jag inte på skolan.

Ringde till VC och frågade efter tid hos läkare. Fick en på onsdag! Nu jävlar. Ska kräva att jag får åka och ta bort halsmandlarna. Får jag inte min vilja igenom så ska jag campa i väntrummet tills jag får som jag vill.
Okey, inte direkt campa då, men jag ska boka tid hos läkaren om och om igen. För nu är jag trött på att vara sjuk! Vill inte gå till skolan när jag mår så här, blir bara sämre. Och jag vill ut och promenera i rask takt.

Idag ska jag skita i förkylningen, och gå ut på promenad. Blir ju inte att gå nå fort, för då får jag så svårt att andas, och det är ju inte bra.
Jo, när jag samtidigt är hos läkaren ska jag berätta om problemen med att andas ibland. Eller ibland och ibland, det har blivit värre senaste tiden. Så astma är något jag vill veta om jag har.

Nå nu ska jag kolla lite bloggar snabbt, sedan ut och se om Fredrik vill ha "hjälp" med veden.. Kanske får sköta sågen, det är ju inte så tungt.. Ett handtag som man för upp och ner.. haha.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0