Lördag

Piiiiiipet sitter fortfarande kvar i örat. Skit jobbigt!!

Nå, annars har förkylningen blivit bättre, men är fortfarande sjuk. Hostar gör jag lite också.. Men nu kan jag åtminståne andas som folk, utan att ha ont i lungorna och svårt att få luft. Skönt de.

Har inte hänt mycket nu.
Igår åkte vi till Happis för att köpa snus och föra geringssågen tillbaka till mamma.
Jo då, vi köpte snuset och åkte till mamma, men när vi kom dit så kom vi på att sågen, ja den hade vi glömt hemma. Bra jobbat!
Sen ville Ronja färga sitt hår, så åkte till ica och hämta lite färg.. Eller toning, kanske jag ska säga.. Blev själv så sugen så köpte toning jag också.
Färgade håret på Ronja, blev ändå nöjd med resultatet, även om jag inte är van vid att färga långt hår :)
Mamma färgade i sin tur mitt hår, var mörkblond färg, men tycker jag ser ut som ljus brunett.. Nå, mörkblond/ljusbrunt är det iaf :) Vet inte om jag ska skratta eller gråta över håret ^^ Vet icket om jag gillar färgen :p
Nå, det är ju som tur är toning!

väntar nu på att Fredrik kommer hem, ska sätta honom på att skala potatis. Ska bli köttfärssoppa till middag :)
Senare ikväll får man se vad som händer och fötter, känner mig inte så pigg på att göra annat än att ligga i soffan :p hehe

Kommentarer
Postat av: Zandra - BF 2 Juli♥

Yes, de var för en vecka sen jag var i vecka 30 ;) haha. Det går jätte fort.. De är sjukt! men de går inte nog fort.. Vill att den lille ska komma UT nu! ;D

2010-04-24 @ 17:07:50
URL: http://mammaijuni.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0