Lördag

Idag är inte riktigt min röst med mig.
Har även tungt att andas. Jippie. Nu börjar samma sjukdomssymptom komma som när jag hade infektionen i vänster lunga. Garanterat att det är påväg tillbaka nu. Skulle då inte förvåna mig!

Vaknat vid 10 idag.
Har bara ätit lite smått, mest druckit te.
Varit ute nu ett tag och sett på när Fredrik höll på att försöka få loss tändstiften på bilen.. ETT tändstift har han fått bytt, resten sitter fast som sten. Tändkablarna har vi i alla fall fått bytt. Men det är ju de här jävla tändstiften.. AS!
Jag kan garantera att stiften och kablarna ALDRIG är bytta på biljäveln. så egentligen ska jag inte vara arg på bilen, utan idioterna som ägt bilen före mig..
Hur kan man bara strunta i att ta hand om my baby? Nä, dem som ägt den tidigare borde inte ha bil. No no. Bilmisshandlare..

Nu är Fredrik på jakt efter något att få loss stiften med.. förra verktyget gick sönder när han försökte på loss ett stift xD haha. HULKEN! ;D

Haha. Och när man är inne på bilen.. Han blir fan ALDRIG sur på mig. Spelar ingen roll hur bitchig och jävlig jag är. Han blir aldrig arg. Men när det gäller bilar och materiella saker, ja, då brinner propparna på honom :p
Han försökte nyss få tag på någon som kunde komma och kabla igång 123:an, ingen svarade och då blev han arg och kastade iväg sin mobil. haha.
Ska gå ut och kolla om jag hittar hans mobil nu :p Han är för rolig ibland :D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0