Kissen

Kissen är så jävla rolig ibland.. hehe.
Gick igenom bilderna som jag förde över till datorn från min telefon, och hittade en rolig bild på Kissen:


Så jävla skön stil han har :D
När vi ligger och ser på tv om kvällarna så brukar han lägga sig på detta sätt på armstödet :)
Även om han verkligen går mig på nerverna ibland så fruktansvärt att jag skulle vela kasta ut honom och aldrig släppa in honom igen, så tycker jag väldigt mycket om denna katt. Han är speciell :)
Snart blir lillkissen ett helt år också! Fasiken vad tiden går fort!

Potatisen har nu börjat koka, så ska gå och börja stek viltskavet nu och samtidigt se på när Fredrik försöker få i Felix mat :)
Felix är inte riktigt kry tror jag.. Eller så har han blivit allmänt kräsen sen han sovit i granån och blivit bortskämd ;) hehe. Han har spytt galla igår kväll och idag, tror det beror på att han vägrar äta sitt torrfoder.

Kommentarer
Postat av: Mia

Tack så mycket! :)

Jag hade en gubbe som hette Dick, han var jättebra :)

2010-04-06 @ 21:36:03
URL: http://miizing.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0