Jobb.

Blev att sova några timmar på soffan, och nu har jag redigt jävla ont i nacken.
Vaknade av att jag var så förbannat törstig. Äckligt. Drömde om något gott att dricka, vet inte vad.. Men var grymt sugen på att dricka något gott när jag vaknade, men blev saft, för att försöka stilla suget :p haha.

Har suttit vid datorn ett tag, skickat tre st jobb ansökningar :)
Är bara såna här små jobb, men tycker det känns som något för mig, skulle vara som en del av mina träning mot min sociala fobi :)
Nå, får se om jag får något utav jobben :)
Tänkte ringa till ett annat ställe och söka jobb, men blev ju så trött så jag glömde totalt bort och så vaknade jag för en timme sedan, så de har hunnit stänga.. :/
Nå, får sätta det på min To do lista nästa vecka :)

Nästa vecka, då har jag inte så mycket att göra.
Enda som är inplanerat är:
Torsdag - kurator
Fredag - Tandläkare i Happis. USCH!

Nå, nu ska jag.. jag vet inte.. snoka runt på nätet i brist på underhåll.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0