Gone with the sin

Råkade koka potatisen för länge, annars blev soppan bra. Men så går det när man hittar på annat att göra när man lagar mat ;p

Diskade innan jag började med maten. Sen när jag satte mig vid datorn en sväng medans jag väntade på Fredrik så luktade jag på min hand. Luktade bebis! Vet inte hur fan det kunde lukta bebis från mina händer efter att jag diskat, men det gjorde det!
Blev så baby sjuk! Tycker någon kan låna ut en liten bebis åt mig så jag får lukta lite ^^ Luktar så jätte jätte JÄTTE gott!
Nu luktar inte mina händer "bebis" mer, så jag får sitta och hoppas på att någon vill låna ut sin åt mig :D haha. Vilket inte kommer hända, så jag får fortsätta vela lukta på bebis :D haha.

Nä nu blev det för mycket bebis här, så nu ska jag gå och diska bort middagen i brist på annat att göra. Orkar inte avbryta Fredrik nu när han sitter och umgås med Ricke :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0