Fredag

Har inte tagit mig iväg till Kalix ännu.. Fick så ont i magen efter att ha ätit frukost..
Hade tänkt hoppa i duschen direkt jag vaknade vid 10 tiden, men Fredrik han före mig, så blev irriterad och åt frukost, såg våra bästa år och sen satte jag mig vid datorn..

Tråkigt med detta väder.. Hade varit roligt med mycket sol och inte ett moln på himlen. Men nu är det mulet och kallt.. Visar att det är +8 grader här, men det känns som att det är minusgrader..

Ska väl ta och hoppa in i duschen nu.


Ja, så här kan det se ut när man sitter och äter vid matbordet.. Både Felix och Kissen sitter och tigger.
Mattan ska egentligen vara i hallen, men har varit utan mattor i nästan ett år för att djuren kissat på mattorna som små..
Mamma tvättade denna matta och nu får den vara i köket. Inget kiss på den, så snart ska jag till mamma och tvätta köksmattan.
Ett steg i taget. Man vet ju hur Felix kisserier funkar. hehe.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0