Barnvakt

Mjauu.. Mjääääoo, mjää. MJÄ, MJAU.. MJÄ.. MJÄÄÄÄRAO .. Mä..
sådär låter det just nu. IGEN. Sigrid kåtskriker IGEN!
Jag blir tamefan galen.
Ont i halsen, småsnuvig och sprängande huvudvärk räcker inte.. Nej nej! Kattjäveln ska gå omkring och skrika också för att förvärra det hela lite ytterligare.

Annars händer det inte mycket.
Efter kuratorn idag så var vi och växlade in våra mynt som vi samlat ihop. Hela 1104 kr! I MYNT! ;p
Nå, inte så mycket att hurra över egentligen, vi har redan tekniskt sett gjort oss av med pengarna! Vi har beställt en grej, så nästa vecka är våra sparade pengar borta. Känns lite tråkigt på ett sätt, är ju inge nödvändigt vi beställt, men det är ändå en rolig grej att göra..
Vad det är vi beställt skriver jag hit nästa vecka!

Vi köpte hem lite klådda det sista vi gjorde innan vi åkte hem! Svinigt gott! Varm och go.. Mm.. Blev sugen på en till bit klådda, men jag ska försöka hålla mig ett tag till ^^ Gotti!

Imorgon ska jag till Happis och vara barnvakt.
Min kära mamma fyller hela 38 år på söndag, så hon ska ut och fira detta imorgon. Hennes gubbe ska på personalfest, och den stora lillebrodern är i Kvikkjokk så, därför ska jag vara barnvakt.
Får se om Fredrik kommer med, han sa något om ved. Bläh.

Klockan börjar bli mycket, ska väcka Fredrik och höra om vi skulle byta tändkablarna och stiften idag eller imorgon.
Min bil har nämligen börjar gå lite konstigt.. Inte så kontigt egentligen, 2 tändkablar sitter fan inte ens fast som dem ska. Får se om skroten börjar gå bättre när det är bytt.
Äh, bettan behöver bara lite löööve, sen är hon som ny igen ^^

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0