1 år

Kan fortfarande inte fatta att vi varit tillsammans i ett år idag :p haha. Känns lite overkligt!

Var in till Kalix och käkade pizza på Buffone, Fredrik tog dock en kebabtallrik. :)
Handlade sen lite efter de.

Har inte orkat göra något speciellt sen Fredrik kom hem, fick en sån jävla huvudvärk.. :S Har fortfarande så jävla ont, så ska lägga mig ner och se filmen, den tredje vågen tror jag de var han satte igång.

Hoppas att det inte är migrän.. Blir bara värre och värre hela tiden.. Har något samband med axlarna och nacken, gör även ont där. Har haft ont där hur länge som helst i axlarna och huvudvärk från och till, så när jag ska till läkaren nästa gång så ska jag berätta om de. Men tror egentligen att de är bäst att jag fixar tid hos en massör.. Dyrt dyrt.. Men orkar inte ha ont i huvudet så ofta som jag har..

aja, nu filmen!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0