The Perishers

Jag kanske har skrivit om dem tidigare, men måste gnata om dem igen, för dem är så FRUKTANSVÄRT bra! Skiter i vad alla andra säger, men jag älskar dem!
The Perishers är det jag snackar om. Ett killband från Umeå!
En rolig grej, det är att sångaren, Ola Kluft (en sånt där u med två prickar över, vet inte hur man gör dem), är kusin med min pappa :) Hur coolt som helst. Hade inte Ola varit kusin med min pappa, då hade jag förmodligen aldrig hört talas om dem.
Ola har även varit snäll så jag har för länge sedan, fått en t-shirt som det står The perishers på,  och även en Lp-skiva med deras låtar, och på fodralet så finns hans autograf ;) De ni!

Måste fara och hälsa på hans mamma, hon är min andra "farmor" och det har hon varit sen jag var liten. Kommer ihåg hur fruktansvärt mycket jag älskade henne som liten.. :) Lilla Britt-Marie, har inte sett henne sen nyår för 2 år sedan snart.. Hemskt! Och gud så hon och hennes man grät när dem såg mig. Nej, ett besök behövs!

Här är en av mina favoritlåtar.
Tycker texterna brukar slå mig nå fruktansvärt. Ofta så stämmer låttexterna in på mina känslor.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0